Vi hjælper virksomheder med at få den bedste start på en ny begyndelse.
Vores erfarne projektledere tager styringen og sikre at alle aspekter i en flytteproces forløber effektivt efter projektplanen.
Ved at arbejde med en erfaren projektleder kan jeres organisation koncentrere sig fuldt ud om jeres kernekompetencer og den daglige drift.
Vi sikrer proceskontrol, transparent kommunikation, og søger aktivt forbedringer og økonomiske gevinster ud fra vores erfaring ved at identificere og mitigere risici på et tidligt tidspunkt.
Lær mere om hvad vores Projektledelse indebærer
Projektledelse af virksomhedsflytninger
Vores projektledelse for flytningen aflaster jer og sikrer, at alle aspekter i en flytteproces bearbejdes effektivt.
Ved at arbejde med en erfaren partner kan i og jeres organisation koncentrere sig fuldt ud om jeres kernekompetencer og den daglige drift.
Vi sikrer sikker proceskontrol, transparent kommunikation, søger aktivt forbedringer i processen og takket være vores erfaring identificerer og mitigerer risici på et tidligt tidspunkt.
Vores flytteprojektledelse kan opdeles i fire faser
Fase 1
Planlægning
Planlægning og logistikkoordinering
Afhængigt af projektets størrelse og kompleksitet bør planlægningen starte 3-12 måneder før flytningen.
I denne fase afholdes indledende møder med jeres fast tilknyttede projektleder, hvor vi
Vores projektledere anvender et kontrolskema og tjekliste med flere hundrede opgaver, der skal behandles internt eller eksternt som grundlag.
På den måde kan vi sikre, at alle relevante emner bliver taget i betragtning og behandlet korrekt.
Fase 2
Flytteforberedelse
Alt samlet et sted
I ugerne op til den fysiske flytning er der mange aspekter, som skal gå op i en højere enhed. Det er fase 2 at din faste projektleder planlægger alle de operationelle aktiviteter.
Det er altafgørende at projekt-, drift og leveranceplanen i denne periode bliver nøje planlagt, så alle aktiviteter afvikles hensigtsmæssigt og rettidigt.
Vi undgår flaskehalse, du undgår nedetid
Alle interessenter skal medregnes i logistikken; møbelleverandør, håndværkere, IT-, AV-, fagspecialister, indretningsarkitekter, FM personale og interne medarbejdere kræver, at styringen er kontrolleret og efter planen.
Alt under et tag
Styringen varetages af vores faste projektledere, som i vil have tilknyttet under hele projektet. Vi er fysisk tilstede i disse dage/uger op til og sikrer, at vi sammen når vores planlagte milepæle og alt løber efter aftalen.
Når både projektledelse, planlægning og operationel implementering styres af de samme ressourcer, opnår i som kunde mange synergier i projektet.
Transparent kommunikation
Detail planlægning og opfølgning
Fast Projektleder
Fase 3
Eksekvering og Afvikling
Ready, set, FLYT
Kulminationen på ugers planlægning sker i fase 3, hvor vores egne flyttefolk eksekverer selve flytningen; nedpakning, opsætning og gennemtjek.
Typisk starter nedpakningen i dagene før selve hovedflytningen, hvor vi klart har prioriteret og labelopmærket rækkefølgen af nedpakningen ud fra plantegninerne.
Rutine og erfaring, din forsikring for en effektiv flytteproces
Vores flyttefolk er fagfolk, og sikrer en professionel opsætning og IT-kabling af hver arbejdsplads, så de overholder lovkrav og APV.
Arbejdsstationer opsættes 1:1 ud fra plantegningen, og tjekkes om strømtilslutning til IT- og AV-udstyr virker, så medarbejderne møder ind til en velfungerende arbejdsstation.
Efter flytningen kan der være mange opgaver, der skal løses på det nye sted. Dette kan skyldes kontordesignet og indretning ikke altid fungere driftsmæssigt efter hensigten og at tilretninger er nødvendige.
Vi tilbyder et dedikeret serviceteam for effektivt at kunne løse medarbejdernes udfordringer og give jer den bedst mulige start på det nye sted.
Fase 4
Efterservicering
Tilrettelser…
Efter flytningen kan der være mange opgaver, der skal løses på det nye sted.
Dette kan skyldes kontordesignet og indretning ikke altid fungere driftsmæssigt efter hensigten og at tilretninger er nødvendige.
Dagene efter kommer vi ud med et dedikeret serviceteam for effektivt at kunne løse medarbejdernes udfordringer, og give jer den bedst mulige start på det nye sted.
Faste timepriser
Dag-til-dag bestilling
Fagfolk
Vores flytteprojektledelse kan opdeles i fire faser
Fase 1
Planlægning og Logistikkoordinering
Afhængigt af projektets størrelse og kompleksitet bør planlægningen starte 3-12 måneder før flytningen.
I denne fase afholdes indledende møder med jeres fast tilknyttede projektleder, hvor vi
Vores projektledere anvender et kontrolskema og tjekliste med flere hundrede opgaver, der skal behandles internt eller eksternt som grundlag.
På den måde kan vi sikre, at alle relevante emner bliver taget i betragtning og behandlet korrekt.
Fase 2
Flytteforberedelse – Alt samlet et sted
I ugerne op til den fysiske flytning er der mange aspekter, som skal gå op i en højere enhed. Det er fase 2 at din faste projektleder planlægger alle de operationelle aktiviteter.
Det er altafgørende at projekt-, drift og leveranceplanen i denne periode bliver nøje planlagt, så alle aktiviteter afvikles hensigtsmæssigt og rettidigt.
Vi undgår flaskehalse, du undgår nedetid
Alle interessenter skal medregnes i logistikken; møbelleverandør, håndværkere, IT-, AV-, fagspecialister, indretningsarkitekter, FM personale og interne medarbejdere kræver, at styringen er kontrolleret og efter planen.
Alt under et tag
Styringen varetages af vores faste projektledere, som i vil have tilknyttet under hele projektet. Vi er fysisk tilstede i disse dage/uger op til og sikrer, at vi sammen når vores planlagte milepæle og alt løber efter aftalen.
Når både projektledelse, planlægning og operationel implementering styres af de samme ressourcer, opnår i som kunde mange synergier i projektet.
Transparent kommunikation
Detail planlægning og opfølgning
Fast Projektleder
Fase 3
Eksekvering og Afvikling
Ready, set, FLYT!
Kulminationen på ugers planlægning sker i fase 3, hvor vores egne flyttefolk eksekverer selve flytningen; nedpakning, opsætning og gennemtjek.
Typisk starter nedpakningen i dagene før selve hovedflytningen, hvor vi klart har prioriteret og labelopmærket rækkefølgen af nedpakningen ud fra plantegninerne.
Rutine og erfaring, din forsikring for en effektiv flytteproces
Vores flyttefolk er fagfolk, og sikrer en professionel opsætning og IT-kabling af hver arbejdsplads, så de overholder lovkrav og APV.
Arbejdsstationer opsættes 1:1 ud fra plantegningen, og tjekkes om strømtilslutning til IT- og AV-udstyr virker, så medarbejderne møder ind til en velfungerende arbejdsstation.
Efter flytningen kan der være mange opgaver, der skal løses på det nye sted. Dette kan skyldes kontordesignet og indretning ikke altid fungere driftsmæssigt efter hensigten og at tilretninger er nødvendige.
Vi tilbyder et dedikeret serviceteam for effektivt at kunne løse medarbejdernes udfordringer og give jer den bedst mulige start på det nye sted.
Fase 4
Efterservicering og tilrettelser…
Efter flytningen kan der være mange opgaver, der skal løses på det nye sted.
Dette kan skyldes kontordesignet og indretning ikke altid fungere driftsmæssigt efter hensigten og at tilretninger er nødvendige.
Dagene efter kommer vi ud med et dedikeret serviceteam for effektivt at kunne løse medarbejdernes udfordringer, og give jer den bedst mulige start på det nye sted.
Faste timepriser
Dag-til-dag bestilling
Fagfolk
Med vores services sikrer vi, at i kommer igennem de fire faser med minimal driftsforstyrrelse.
Det kalder vi Better Beginnings…
Hvad indebærer vores projektledelse
Detaljeret planlægning og sikker styring af flytteprojektet er nøglen til succes! Dette sikrer minimal driftsforstyrrelse, velinformerede medarbejder og flytning i økonomisk balance. Nedenfor kan du læse hvad vores projektledelse indebærer:
Vores projektledere planlægger forberedelsen og implementeringen i detaljer, udvikler en procesplan som kontrolværktøj for alle projektdeltagere og rådgiver jer om, hvordan i kommunikerer processen til jeres medarbejdere.
Med vores store erfaring med styring og håndtering af flytninger kan vores projektledere støtte dig med enhver opgave.